Knihomolský měsíc - srpen

Knihomolský měsíc - Srpen

Oblíbený film

V srpnu jsem se asi po třetí začala koukat na Hra o trůny, a konečně mě to začalo bavit! Jenom je škoda, že příští rok má být poslední série.

Související obrázek


Dál jsem se koukla na Stranger things a naprosto jsem si to zamiloval! Příběh o partě kluků, kterým se ztratí kamarád. Seriál je zpracován ve stylu osmdesátých let a to se mi na tom líbilo nejvíc. Na Halloween bude druhá série a já se už nemůžu dočkat.

Výsledek obrázku pro stranger things

Oblíbená písnička

V poslední době jsem si oblíbila písničku od Hillywood Show, Lord of the rings Let it go parody.

Výsledek obrázku pro hillywood lord of the ring


Oblíbená kniha

Dvůr mlhy a hněvu. Tady není co řešit, je to skvělá kniha od skvělé autorky, Sarah J. Maas. Druhý díl byl mnohokrát lepší než první což nebývá časté, užila jsem si každou stránku a bylo mi opravdu líto, že jsem knihu dočetla. Na překlad třetího dílu čekat nehodlám a koupím si ho v angličtině. A když už budu v tom udělám si i anglický rereading prvního a druhého dílu. Ano nechala jsem se inspirovat Mischelle z Radši knihu.


Výsledek obrázku pro dvůr mlhy a hněvu