Knižní shrnutí a přírůstky: listopad

Knižní shrnutí a přírůstky: listopad

Jak ten měsíc tak rychle uteče? Nedávno jsem znovu začala chodit do školy a teď už máme prosinec a sním i listopadové shrnutí. Listopad nebyl na knížky nijak bohaty protože nakupování dárků bylo v plném proudu já mohla nad těmi nádhernými obálkami v knihkupectví jen slintat. 

Nic méně! Jedna knížečka by se tu přeci jen našla a tou je Freya ve stínu moci od české autorky Terezy Richter, která mně oslovila a nabídla mi recenzní výtisk. 



Ale kromě knížky mi přibyli ještě dvě nové Funko Pop. A je to Anna z Frozen Fever a Olaf z normálního Frozen. A hlavní důvod proč jsem si je vybrala byl ten protože byly zlevněné na Alze. Takže myslím, že se to vyplatilo :D.



Ach.. ten Olaf teda je <3

Co se týče přečtených knih, tak teda nic moc. Přečetla jsem Chlapec v pruhovaném pyžamu, který byl opravdu srdce rvoucí. Dál jsem přečetla Labyrint: Útěk a Labyrint: Zkouška, a naprosto jsem se do této série zamilovala a ve srovnání s filmy tak rozhodně preferuji knížky, protože filmy jsou naprosto, ale NAPROSTO jiné než knížky.

Když zadáte kód: 10%KNIHOMOLLI, máte na knihu slevu. (http://freyabook.webnode.cz/objednat/)

Pro dnešní článek je to vše tak se mějte a čtěte!

No comments:

Post a Comment