Knihomolské Vánoce!

Knihomolské Vánoce!

Achhh... Konečne přišel nejkrásnější čas v roce. ČAS VÁNOČNÍ! Jak já se na prosinec vždy těším. Na Vánoce mně hodně naladí i vyzdobené obchoďáky na konci listopadu, a já pak jen čekám až si konečně budu moci pustit první vánoční filmy, poslechnout vánoční koledy a přečíst knížky, které si šetřím :D.
Takže tento článek bude vlastně celý o vánocích!



(Dá se tohle považovat za vánoční fotku? Doufám, že ano. Protože jinou nemám :D)

Jaké knihy si přeji pod stromeček?

Jedinou knihu, kterou si pod stromečkem přeji rozbalit je Harry Potter Film Wizardry. Miluju Harryho Pottera a tato kniha má v sobě i dopis z Bradavic a repliku Pobertova plánku! Takže tato kniha je opravdu MUST HAVE!


Vánoční filmy, na které nedám dopustit!

Ehm.. u filmů se zdržíme trochu déle :D

Tak kromě Shrekoledy a Svátky vem kačer, na které koukám každé Vánoce a prostě to miluji, mám ráda i všemi milovaného Grinche, který na rozdíl ode mně Vánoce nesnáší.



Pohádka Ukradené Vánoce Tima Burtona je přibližně tak hodinu a půl trvající muzikál s Jackem Skelingtnem pocházející z Halloween Townu, který na chvilku zavítá do Christmas Townu a rozhodne se Vánoce uspořádat i u něj v městečku.




 Budiž světlo je vánoční komedie, na kterou se každý rok moc těším. Ne kvůli tomu, že by mi tato komedie připadala úžasně vtipná, spíš mám ráda vánoční výzdobu, ve které se sousedé předhánějí.




Předposlední film je Harry Potter a kámen mudrců. O tomto filmu nemusím nic zmiňovat protože každý ví o čem to je a pokud ne tak to napravte. Neřadí se úplně mezi vánoční filmy, ale já se na něj o vánocích kouknu ráda, hlavně protože je to kouzelný začátek plný magie, který se o vánocích hodí.


Vánoční skřítek je hrozně krásný film, ale bůh ví proč se nikomu nelíbí. Moc hezký příběh o Buddym, který vyrůstal mezi skřítky na Severním Pólu a dozví se, že on vlastně není skřítek. Moc se mi líbí jak je Buddy celý film tak naivní a vánočně naladěný. Už se těším až si ho pustím.





Vánoční písničky

Písničky s vánoční tématikou poslouchám teď hlavně z Glee. Jsou tam takové ty známe, které všichni milujeme. Ale kromě toho si i ráda pustím soundtracky z Harryho Pottera. Konkrétně: Harry Potter - Christmas at Hogwarts a Harry Potter - The Yule Ball. 

A pak vlastně i písničky z muzikálu Ukradené Vánoce Tima Burtona. <3



Vánoční TBR

A konečně poslední bod a tím jsou knihy, které si chci v prosinci přečíst. Hlavně se moc těším na pokračování Skleněného trůnu, Půlnoční Koruna a Dědička Ohně. Už se těchto knih nemohu dočkat!

Pak bych si ráda přečetla i Pax, The Melancholy death of oyster boy and other stories a nakonec Všem klukům, které jsem milovala. Myslím, že tyto knížky budou na vánoce perfektní.



To by byl konec dnešního vánočního článku tak se mějte a čtěte!

No comments:

Post a Comment