Autoři, o které mám zájem

Autoři, o které mám zájem

Všechny zdravím u dalšího článku ve kterém se budu věnovat autorům od kterých jsem nic nečetla a hrozně moc bych je chtěla vyzkoušet.

Leigh Bardugo

Tato autorka je stvořitelkou světa Grišů a nově i autorka knihy Wonder Women. První díl duologie Šest Vran mám doma, jako nemálo z nás, a ta obálka mě tak hrozně nadchla, že mám chuť koupit si trilogii Griša hned teď. Ale když jsem viděla českou obálku nadšení ze mě rázem vyprchalo, a řekla jsem si, že anglická obálka je přímo nádherná a tak si knížky chci pořídit v angličtině. O příběhu tedy nic moc nevím (stejně jako o spoustě z knih, které si kupuji), ale ty obálky! To je prostě nádhera.





George R. R. Martin

Po shlédnutí všech řad seriálu Hra o trůny mám před sebou roční čekání na poslední sérii. Tak by asi nebylo na škodu si přečíst knížky a seznámit se s tímto světem líp. Hlavně je do tohoto světa napsána spousta dodatků, které vůbec nevypadají špatně.

Neil Gaiman

Neil Gaiman už napsal spoustu knih a komiksovou sérii. Některá jeho díla byla i zfilmována jako Hvězdný prach, animovaný film Koralína nebo seriál Američtí bohové. Tento autor mě zajímá asi nejvíce protože jeho knihy zní opravdu zajímavě a jeho komiksová série s názvem Sandman mě taky zaujal. Myslím, že jeho příběhy by mohli mít hororový nádech společně se spoustou fantasy prvků, tedy je to alespoň můj odhad po tom co jsem shlédla Hvězdný prach a Koralínu. K Americkým Bohům jsem se zatím nedostala, ale už před časem jsem na tento serilá natazila. Od Neila Gaimana mě asi nejvíc láká kniha Norse Mythology, hlavně kvůli Thorovi :D. A tato kniha by měla brzy vyjít v češtině.



Sarah Andersen

Velice známá autorka komiksu Dospělost je mýtus a Ubulená hromádka štěsti, v česku vyšli tyto první dvě, ale v angličtině už je i třetí díl s názvem Herding Cats. Na instagramu vídám spoustu utržků těchto krátkých komiksových vtipů a pokaždé mě to rozesmálo a asi jako každý jsem se s tím naprosto ztotožnila. Knížečky vypadají přímo božsky a moc se na ně těším.

 (Tak třeba tohle je naprosto boží :D)

Samozřejmě knih, které chci je mnohem víc, ale chtěla jsem jenom ukázat od jakých autorů bych si chtěla přečíst všechny knížky.

Pro tento článek by to bylo asi všechno tak se mějte a čtěte!

No comments:

Post a Comment