The Ultimate Book Tag

The Ultimate Book Tag

book, quote, and art image

1. Bývá ti špatně při čtení v autě?

Nebývá a za to jsem moc ráda. Sice, když máme nějakou dlouhou cestu tak u knížky dlouho nevydržím ráda se koukám ven na krajinu.


2. Který autor má podle tebe jedinečný styl psaní a proč?

Každý autor má svůj jedinečný styl a díky tomu mají tak skvělé knížky.


3. Harry Potter nebo Stmívání

Jednoznačně Harry Potter! Četla jsem obě série a Stmívání na mě bylo až moc "zaláskované". Harry Potter tam je toho mnohem víc.. magie, dobrodružství a nějaká ta láska je v pozadí a tak to mám ráda.

Výsledek obrázku pro harry potter book


4. Nosíš s sebou nějakou tašku nebo kabelku na knihy?

Knihy si dávám vždy do tašky, kterou zrovna mám. Ale než si ji do tašky uložím dám si knihu i do igelitové tašky, pro případ že by se mi vylilo pití.


5. Čicháš ke knihám?

ANO! Ano čichám ke knihám. Zatím jsem nepotkala knihomola, který si alespoň jednou nepřičichl ke své oblíbené knížce.

Související obrázek


6. Preferuješ knížky s ilustracemi nebo bez nich?

Čtu knížky bez ilustrací, ale když se v knize nějaká malůvka objeví je to pěkné doplnění příběhu. A samozřejmě ilustrovaný Harry Potter. Zatím jsem si ho nepořídila, ale do konce prázdnin si chci objednat první dva díly.

7. Která knížka se ti líbila, jsi jí četla, ale později jsi zjistila, že to není zrovna ,,kvalitní psaní"?

Tak to bude rozhodně Stmívání. Čím jsem to četla díl tím jsem si uvědomovala, že to nejsou knihy pro mě. A poté asi holčičí knížky, které jsem četla ještě z knihovny, ale bohužel si nevzpomínám jak se knihy jmenovaly.


8. Píšeš? Vidíš sama sebe v budoucnu jako spisovatelku?

To rozhodně ne. Píšu si spíš pro sebe, stejně jako tento blog.


9. Kdy jsi začala číst?

Na to si ani nevzpomínám. Četla jsem už dřív, ale nikdy ne tak moc jako teď. Asi to bylo kolem jedenácti let.


10. Byl tvůj oblíbený předmět ve škole Český jazyk a literatura?

Rozhodně ne. Ve škole jsem všechno MUSELA dělat, kdežto doma se mi chce.


11. Kdybys dostala knihu, kterou jsi četla a nelíbila se ti, co bys dělala?

Byl to přeci jen dárek a kdybych ji darovala bylo by mi to líto.


12. Která méně známá série se podobá Harrymu Potterovi nebo Hunger Games?

Obě tyto série jsou jedinečné, tomu se nic nevyrovná.

Související obrázek


13. Upíři nebo víly?

Dříve to nejspíš byly upíři, ale dnes rozhodně víly. Upírů je v knihách moc a víly jsou stejně lepší.


14. Vlkodlaci nebo duchové?

 Opět, milovala jsem jak upíry tak vlkodlaky, ale teď bych si vybrala duchy, i když z nich mám strach.


15. Milostný trojúhelník nebo zakázaná láska?

Ani jedno, je to hrozný kýč v knihách. Ale kdybych si vybrat musela tak zakázaná láska, protože milostné trojúhelníky mě štvou.


16. Romantická kniha nebo akční kniha s několika romantickými prvky?

Spíše ta akční kniha, ale romantické se u mě taky najdou.