Červnové shrnutí a přírůstky

Červnové shrnutí a přírůstky

Ahoj, je tu další článek po celkem dlouhé době, za to se moc omlouvám ale neměla jsem vůbec čas, a když jsem měla tak jsem si chtěla pustit seriál anebo si číst. Konečně tu, ale máme zasloužené prázdniny a spoustu času na čtení.

Za tento měsíc jsem přečetla čtyři knížky o kterých si můžete něco  málo přečíst v celém článku.


Jako první knížku jsem přečetla Něco víc od Patricka Nesse. Spisovatel Patrick Ness je v knihomolském světě poslední dobou hodně rozebírán a spousta lidí čte jho knížky. I když se mi knížka Něco víc líbila chyběla mi u toho čtivost. Příběh byl vymyšlený pěkně ale, že bych se těšila na to až ji budu znovu svírat v rukách a číst ji s otevřenou pusou? To opravdu ne.

Další kniha je Everything Everything od Nicol Yoon. Je natočen už stejnojmenný film na který se chystám do kina a, budu upřímná, nemůžu se dočkat už jen díky tomu, že vím kdo bude hrát hlavní hrdinku.

Věc kterou o mě nevíte je ta, že jsem milovník Doctora Who! Tak jsem si od sestry půjčila knihu 11 Doktorů 11 Příběhů. A nevím co si o tom mám myslet, ale asi to, že nejsem dělaná na čtení povídek. Jakmile se začtu příběh  končí a já musím začít od začátku. Nejvíce se mi líbili poslední tři příběhy o devátém, desátém a jedenáctém doktorovi. Možná proto, že jsem na ně zvyklá ze seriálu a líbili se mi víc než ty první příběhy.

Poslední kniha je Řada nešťastných náhod. Je to dětská knížka má velice málo stránek a měla jsem ji přečtenou za dva dny. Znám film, který mě nijak neohromil tak jsem chtěla zkusit knížku jestli to bude lepší. Ano bylo to lepší, ale přeci jenom je to dětská knížka a další díly číst nehodlám.

Teď tu jsou jen mé knižní přírůstky. 

Jedinou knížku, kterou jsem si za tento měsíc koupila je Než jsem tě potkala. Na tuhle knížku se moc těším stejně tak s i těším na film, který jsem ještě neviděla.

A pak tu mám, ale dvě knížky, které jsem dostala od kamarádky k šestnáctým narozeninám. Dostala jsem Fantastická zvířata a kde je najít původní scénář! Za tuhle knížku jsem moc vděčná, dávno jsem si ji chtěla koupit a jsem ráda, že ji mám konečně doma.

A druhou knížku jsem dostala Harry Potter a kámen mudrců s novým přebalem k dvacátému výročí Harryho Pottera. Celou sérii už jsem dvakrát četla, ale mám chuť přečíst si ji co nejdřív znovu.