Knihomolský měsíc - Říjen

Knihomolský měsíc - Říjen

Oblíbený film

Tento měsíc jsem měla tu možnost a zašla jsem si do kina na To. Příběh asi nemusím moc přibližovat, protože všichni známe strašidelného klauna, který unáší děti. A přiznám se, že po tomto filmu, který je směsicí hororu a komedie, jsem získala fobii z klaunů. A navíc tam hraje Finn Wolfhard, pokud sledujete Stranger Things tak určitě víte, že tento mladý herec ztvárnil Mikea.


A když jsem to už trochu nakousla.. neobjeví se tu Stranger Things druhá série. Proč? Odpověď je jednoduchá neměla jsem čas a musela jsem se učit, protože škola má vždy přednost (bohužel). Ale  konečně začal víkend takže si udělám re-watch první série a pak se nedočkavě můžu vrhnout na dlouho očekávanou druhou sérii.


Oblíbená písnička

Ačkoliv film To měl naprosto úžasnou hudbu, v mobilu ji nemám a to z jednoho důvodu. Jsem strašpytel. Když jdu ráno na autobus hraje mi hudba do sluchátek. A přeci jenom jít ráno kdy je už tma a poslouchat takovouhle hudbu je opravdu děsivé. :D

Takže se mojí oblíbenou písničkou stává Belle z filmu Beauty and the Beasts. Film jsem viděla už dávno, ale písničku jsem si do mobilu nedala.. a konečně na to v říjnu přišel čas.


Oblíbená kniha

Musím se teď chvilku zamyslet co jsem to vlastně v říjnu přečetla.. Asi to bude Čtyřka. Pokud někdo tuto knihu nezná tak je to vlastně dodatek k trilogii Divergence. Tato kniha pojednává o Tobiasově příběhu jak se dostal k Neohroženým, jak si tam vedl, a pak menší náhled k tomu co prožíval v Divergenci. 


No comments:

Post a Comment