Řekni mi tři věci

Řekni mi tři věci


Autor: Julie Buxbaum
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2016

Výsledek obrázku pro řekni mi tři věci


Jessie se rozpadá celý svět. Maminka ji umřela, otec se znovu oženil a teď se musí přestěhovat do Los Angeles kde  nemá žádné kamarády.


Asi už jsem na takovéhle (až moc) romantické youg adult moc stará, protože mě nijak neohromila. Příběh byl podle mého názoru obyčejný, prostě středoškolačka, která nemá kamarády nikdy s nikým nechodila, a najednou má výběr ze tří kluků, kterým se líbí. 

Rozhovory se mi nezdály moc realistické, a bylo tam na mě až moc sprostých slov, což nemám v knížkách vůbec ráda. Vím, že teenageři nebývají slušní, ale rozhodně by to šlo napsat i jinak.

Hlavní hrdinka mi přišla naprosto nesympatická, nelíbilo se mi jak mluvila, jak se chovala ani jak uvažovala. Příběh by mohl být sebelepší, ale když je hlavní postava jako Jessie tak mě kniha spíš irituje. Autorka ze své hlavní hrdinky možná chtěla mít hroznou chudinku, jakmile se všechno obrátilo k lepšímu a Jessie byla šťastná, autorka si našla další malichernost kvůli, které by mohla proplakat celou noc.

Spadl mi kámen ze srdce. Teď, když se na mě nikdo nedívá, se rozbrečím úlevou. Slzy mi kanou na stránky učebnice a rozlévají se jako mokré kaňky.


Kdyby mi bylo třináct možná by se mi knížka líbila víc a dala bych ji kladné hodnocení tak jako většina lidí.
Nebyla jsem ji nijak zvlášť ohromena, ale zajímalo mě kdo je tajemný NN. Měla jsem své teorie a doufala, že autorka konec nezkazí. Ale upřímně jsem z něj byla naprosto zklamaná.

Nadšencům young adult literatury se tato kniha asi líbit bude, ale jelikož já nejsem na takovéhle "slaďárny" plné kýčů tak mě zklamala. Od knihy co má spoustu kladných recenzí a poutavou anotaci jsem čekala mnohem víc.

Hodnocení:
5/10