Diary of a Wimpy Kid

Diary of a Wimpy Kid

Autor: Jeff Kinney
Nakladatelství: Amulet Books
Rok vydání: 2007

Výsledek obrázku pro diary of a wimpy kid


Žádné ,,milý deníčku" tohle, a ,,milý deníčku" támhleto.

Greg Hefflley si nedávno začal vést deník. Vlastně to není žádný deník, jsou to zápisky z jeho života o tom jak ho jeho starší bratr terorizuje, o kamarádovi Rowleym nebo o jeho přežití ve škole, kde jsou všichni větší a mnohdy i vyspělejší než on. Tyto vtipné příběhy jsou doprovázeny neméně vtipnými ilustracemi.

Jeff Kinney, autor a inustrátor tohoto skvostu, vytvořil skvělé dílo, které slouží pro pobavení. Malého poseroutku jsem nikdy předtím nečetla, i když jsem chtěla, nedostala jsem se k tomu. A teď když je mi patnáct, skoro šestnáct, můžu říct, že na poseroutku není nikdy pozdě. 

When I woke up this morning and went downstairs, there were about a million gifts under the Christmas tree. But when I started digging around, there were hardly any gifts with my name on them.

Když jsem se ráno probudil a šel dolů, bylo pod Vánočním stromečkem asi milion dárků. Ale když jsem je začala procházet bylo těžkénajít dárky s mým jménem.

Vzpomínám si na den, kdy k nám do školy přišly tyto deníky a všichni se o knížky hádali kdo je bude číst dřív. Možná i to mě trochu odrazovalo k tomu abych si je přečetla dřív.
Knížka je vtipná, milá a rychle přečtená. Měla jsem tu možnost si ji přečíst v angličtině a opravdu nic lehčího jsem si vybrat nemohla. Celý příběh jsem pochopila, i když jsem neznala nějaká slovíčka.

Jeff Kinney stvořil hrdinu na kterého budu vzpomínat s úsměvem na tváři.


Hodnocení:
9/10