Dubnové shrnutí a přírůstky

Dubnové shrnutí a přírůstky

Další měsíc za námi a s tím se nám hlásí mé první Dubnové shrnutí a přírůstky. Musím říct, že v měsíci duben jsem se činila a nakoupila si sedmnáct knih. S přečtenými knihami to byl průměr, přečetla jsem celkem pět knih, přičemž dvě byly krátké.


Jako první knihu jsem přečetla Harryho Pottera a Relikvie smrti. Celou sérii už jsem samozřejmě měla přečtenou, ale já ji mám moc ráda tak jsem si všechny díly musela přečíst znovu a rozhodně toho nelituji.

Další přečtená kniha byla Ready Player One (recenze na blogu). Viděla jsem ji ve videu Tessi Netting, která říkala, že by si ji měl přečíst každý geek, i když já geek nejsem, nehraji žádné počítačové hry, tak se mi kniha líbila.

Poté jsem se vrhla na Alenčino dobrodružství v kraji divů a za zrcadlem. Tuto knihu jsem si chtěla přečíst už rok, protože mám moc ráda ten film, tak jsem si ji konečně koupila.


Čtvrtá přečtená kniha je Volání netvora. Neskutečně moc jsem se na ni těšila, protože ji všichni vychvalovali a také tu měl premiéru stejnojmenný film, který mě opravdu zasáhl a u konce jsem brečela, stejně tak u knížky. Rozhodně doporučuji.


 A poslední přečtenou knihou se stává Šepotání, na kterou brzo přidám recenzi.


Teď je čas na mé knižní přírůstky, kterých je opravdu požehnaně. Šla jsem do knihkupectví se seznamem knih, které bych si chtěla koupit což byly: Divergence, Čtyřka: Divergentní povídky, Stránky světa, Šepotání, Dvůr trnů a růží a nějakou knihu od Patricka Nesse. Měli je všechny tak jsem si je samozřejmě musela koupit. 

Divergenci a Čtyřku jsem chtěla dlouho protože se mi moc líbil film. Vybrala jsem si filmovou obálku, protože byla o padesát korun levnější než ta originální, což znamená, že mám o padesát korun víc na nové knížky.


Šepotání jsem si vybrala, protože to je jakési pokračování na Alenku v říši divů, ale musím říct, že mě opravdu zklamala .
U knihy Stránky světa mě nadchla ta anotace. Děj se odehrává ve světě přesně pro knihomoly kde rostou na stromech záložky a podobně. 
Od Patricka Nesse bych si ráda přečetla trilogii Chaos, ale protože jsem ji tam neviděla tak jsem si vybrala Něco víc. Po přečtení anotace na tuto knihu se mi v hlavě objevovali otázky jako: Jak se tam dostal? Co se s ním stalo? Kde je  teď?
Knihu jsem si koupila, i když to není zrovna můj šálek kávy, protože nejsem velkým fanouškem thrillerů.


Další a poslední kniha co jsem si tam vzala byl proslulý Dvůr trnů a růží. Nedávno vyšel třetí díl a na instagramu je této knížky opravdu požehnaně, že jsem si ji musela vzít. Už jsem skoro v půlce a musím říct, že se mi opravdu líbí a rozhodně nebudu váhat koupit si další díly této série.


Po tomto nákupu jsem dostala 25% slevu na další nákup. Toho jsem prostě musela využít, a tak jsem se další týden znovu vypravila na lov knih. 
Jak můžete viděl z předešlých obrázků další kniha byla Caraval. Která nedávno vyšla v češtině a na kterou jsem se moc těšila.
Dalšími knižními přírůstky se staly Divoká píseň a Čáry života o kterých jsem na internetu slyšela dost na to abych šla a taky si je přečetla.
Poté jsem si pořídila oddechové young adult knížky. Řekni mi tři věci, která má nádhernou obálku, Probuzení Simona Spiera, na tuto knihu se moc a moc těším, všichni už ji četli a vychvalují ji až na půdu, a musím říct, že téma knížky se mi také moc zamlouvá, a poslední young adult knihou se stává Nedej se, o které vůbec nic nevím, a jsem zvědavá jestli mě dokáže překvapit.
V knihkupectví jsem uviděla další díl Divergentní série což je Rezistence. Nemá sice být tak dobrý jako ten první, ale doma chci mít kompletní sérii, a když tam měli i filmovou obálku prostě jsem ji tam nemohla nechat tak jsem se ji ujala.

Další dvě knihy se odehrávají ve vzdálené budoucnosti. První z nich je bestseller jménem Bez šance, která mě opravdu zaujala námětem, moc se těším až si jí přečtu.
A druhá kniha je Illiminae, která je opravdu tlustá (ale to mi nevadí) a jedinečná svým designem. Někdy tento rok má v češtině vyjít další díl, Gemina, sice jsem knihu zatím nepřečetla, ale na druhý díl se opravdu těším.


A konečně poslední knižní přírůstky jsou Alenčino dobrodružství v kraji divů a za zrcadlem a Volání netvora. Snad brzy vydám i recenzi, ale jinak, knihy se mi opravdu líbili a pomohli k tomu i charakteristické ilustrace.