Knižní shrnutí a přírůstky: září, říjen

Knižní shrnutí a přírůstky: září, říjen

Konečně jsem se dostala k tomu vytvořit článek o knížkách, které jsem přečetla za říjen, a také knížky, které jsem si pořídila během uplynulých dvou měsíců.


Počet knih, kterých jsem přečetla v říjnu je tři. Protože jsem o prázdninách četla Divergenci tak jsem si nedočkavě přečetla i Čtyřku. Je to vlastně příběh z Tobiasova pohledu, ale ještě než poznal Tris. Moc se mi líbila a alespoň jsem měla možnost nahlédnout i do nitra Čtyřky.

Protože The Neverland Wars mi tu leží už od května tak jsem po ní sáhla. V češtině není kniha přeložená takže možnost si ji přečíst máte pouze s anglickou verzí. Příběh je vlastně re-telling na Petra Pana, a já Disney pohádku Petr Pan mám moc ráda, a knížka nebyla špatná, je taková dětská, ale není to nic moc světoborného. 

Poslední přečtenou knihou se stala Nedej se, pokud jste četli knihu Fangirl tak toto je právě ta fanfikce, kterou Cath psala. Knihu hodnotím jako průměr, a asi bych ji nějak nedoporučovala dál jsou mnohem hezčí knihy k přečtení a tenhle příběh na Vás počká.


Po přečtení ACOMAFu jsem si musela pořídit další díl ACOWAR. Ale než se k němu dostanu potřebuji si pořídit ještě první dva díly v hardbacku, protože proč ne. :D A samozřejmě moje homemade záložky a art Nočního dvora.

Ke Skleněnému trůnu jsem se dostala někdy v září a protože se mi mooc líbil potřebovala jsem další. Ale budu si je šetřit protože poprvé je čtu jenom jednou a chci si je užít! Pořídila jsem si zatím druhý a třetí díl, což je Půlnoční koruna a Dědička ohně.



Novinka na českém knižním trhu, Šest Vran, se dostala i do mých nenechavých rukou. Je to jedna z nejkrásnějších knih, kterou vlastním, a sice jsem si nepřečetla ani řádek s jistotou vím, že potřebuji všechny knihy co Leigh Bardugo napsala.

Kolem Falešného Polibku jsem v knihkupectví vždy jen procházela a nijak jsem ji nevěnovala pozornost. Proč? Nesnáším čtení anotací, knihy si vybírám podle toho jaká je kolem nich na instagramu poptávka. Ano vím takhle by se knihy vážně vybírat neměly. Ale mám svůj systém. Pak jsem slyšela o čem knížka pojednává a příběh se mi zalíbil, a hned druhý den na to jsem knihu měla doma.



Divotvůrci mě také opravdu zaujali, opět nic moc nevím o čem příběh je, do knížek většinou vcházím s čistým štítem, ale kniha si mě prostě něčím získala.

Dále Všem klukům které jsem milovala jedna z mála knih, o které vím co na mě v příběhu čeká. Sposta lidí už ji četla díky Humbooku a já se k tomu teprve chystám.

Další knížka je Chlapec v pruhovaném pyžamu, kterého už také četla spousta lidí. Já neviděla ani film, ale knihu si chci tento měsíc přečíst, protože nemá moc stránek a zajímá mě jestli by se mi příběhy s reálnějším tématem líbily. Protože většina knih co čtu jsou fantasy nebo young adult.

A nesmím zapomenout na krásný diář s tématem Malého prince od Presco. Jak já Malého Prince zbožňuji!


Pak jsem si řekla, že do konce roku už žádné knihy. Ale najela jsem na stránky Levných knih, to si dokážete představit! Ale na moji obhajobu každá kniha stála jen 99 korun! 

Pořídila jsem si Od Jandy Nelson I'll give you the sun a The sky is everywhere. Protože tato autorka je celkem dost čtená a I'll give you the sun je bestseller chtěla jsem to zkusit.

Protože miluji film Bridget Jones, a také je to jedna z mála komedií, musela jsem si pořídit i knížku. Na Levných knihách měli bohužel jen druhý díl, Bridget Jones The Edge of Reason, takže než se do ni pustím musím si sehnat ten první.

A pak je tu One day, kniha, která má svou filmovou adaptaci a spostu kladných ohlasů. To jsem si nemohla nechat ujít, hlavně když stála 99 korun. :D


A nakonec knížky, na které jsem nejvíce pyšná a jsou to The Melancholy Death of Oyster Boy and Other Stories od úžasného Tima Burtona. Moc se na knížku těším, a jestli někdo neví co je tato knížečka zač je to sbírka básní s tématickými ilustracemi. Prostě pastva pro oči.

Pax je dětská knížka o přátelství mezi klukem a jeho liškou. Příběhem jsem byla nadšená hlavně protože je na obalu liška, a já lišky miluji. A asi týden po tom co knížka přišla jsem zjistila, že se chystá filmová adaptace. Takže si myslím, že se mám na co těšit.

Toto by bylo pro dnešní článek všechno a doufám, že někdy znovu zavítáte. Mějte se.


No comments:

Post a Comment