Knihomolský měsíc - duben

Knihomolský měsíc - duben

Oblíbený film

Oblíbeným filmem v měsíci duben se určitě stává Alenka v říši divů a Alenka v říši divů a za zrcadlem. Tento film patří mezi mé oblíbené, a docela dlouho jsem ho neviděla. Opět jsem z filmu byla nadšená, neuvěřitelné kolik nemožností se dokáže stihnou ještě před snídaní.

Související obrázek

Oblíbená písnička

Určitě Mad Hatter od Melanie Martinez, mé nejoblíbenější zpěvačky. Tuto písničku jsem poslouchala pořád, a pořád dokola až se divím, že mi neleze krkem. Prostě Melanie má super vkus a svá videa k písničkám má takové psycho a zároveň roztomilé.

Výsledek obrázku pro melanie martinez mad hatter quotes


Oblíbená kniha

Ehm, tento měsíc jsem měla nejspíš ve znamení Alenky v říši divů, protože jsem si konečně přečetla i Carrollovu knihu. Kniha o malé Alence a jejím dobrodružství v říši divů.

Výsledek obrázku pro alice in wonderland cover
Shrnutí tohoto měsíce je asi takovéto. Jsem obrovský fanoušek Alenky, Kloboučníka, Srdcové královny, kočky Šklíby a celého Wonderlandu.