Srpnové shrnutí a přírůstky

Srpnové shrnutí a přírůstky

Ahoj, začátek září znamená samozřejmě začátek nového školního roku, ale také článek o tom co jsem přečetla nebo si koupila v srpnu.

Jako první jsem začala číst knihu Stránky světa, která mi dala opravdu zabrat tak, že jsem ji na chvíli musela odložit a posledních sto stránek už jsem jenom přelétla pohledem. Tato knížka má úžasný knižní svět, ale příběh nebyl mým šálkem kávy.

Dále jsem si vychutnala Saru J. Maas a její Dvůr mlhy a hněvu. Úžasné pokračování Dvůr trnů a růží, které předčilo má očekávání. Tuhle knížku jsem si opravdu vychutnala do poslední stránky a v nejbližší době plánuji (minimálně dvakrát) re-reading. :D

Pak jsem sáhla po Divergenci od Veronici Roth. Film se mi líbil a knížka byla ještě lepší, ale v některých případech mi dával víc smysl film. To ale na věci, že kniha byla lepší. nic nemění.

A poslední přečtenou knihou je Eleanor and Park od známe spisovatelky, young adult žánru, Rainbow Rowell. Její známa kniha Fangirl se mi moc líbila, ale tahle, no pořád nevím co si o ni mám myslet. Příběh byl pěkný a konec taky, ale to co se mi na ni nelíbilo byly ty postavy. Proto jsem občas nad knihou musela vzdychat co to ty postavy dělají a proč řeší takové hlouposti.


V srpnu jsem si koupila jen dvě knížky, které jsem si ovšem prostě nemohla odpustit. A je to ilustrovaný Harry Potter a kámen mudrců a Harry Potter a tajemná komnata. Ilustrace jsou tak krásné, že na nich mohu oči nechat a nemůžu se dočkat až si příběh znovu přečtu, stejně tak se nemůžu dočkat až teď na podzim vyjde můj oblíbený díl Harry Potter a vězeň z Azkabanu.


A jako poslední tu mám dvě nové Funko. A tou je Deanerys ze Hry o trůny a Eleven ze Stranger things.