Humbook 2017

Humbook 2017

ANO! Jako každý správný knihomol v širokém okolí jsem se i já podívala na Humbook 2017 aneb festival pro knihomoly, knižní maniaky, zaryté čtenáře nebo jakkoliv jinak nás okolí nazývá.:D
Na Humbooku jsem minulý rok nebyla tak nemohu posoudit jestli byl tento ročník lepší než první, i když spousta blogerů říká, že rozhodně byl, pořadatelé vylepšily všechny nedostatky drobné chybičky a myslím, že se jim to povedlo.





Na  Humbooku jsem se jako první zúčastnila Fotoworkshopu. Tento workshop vedla úspěšná a talentovaná @nofreeusersname. Její bookstagram už dlouho obdivuji a byla jsem zvědavá na její rady, tipy a zkušenosti. Vysvětlovala nám jak fotit s mobile jak fotky upravovat a aranžovat knížky, jak pracovat se světlem, jak fotit na instagram aby to ladilo, no prostě a jednoduše, její přednáška (dá-li se tomu tak říkat :)) se mi opravdu moc líbila, byla inspirující a doufám, že mi tímto pomohla abych dosáhla na svém bookstagramu lepších výsledků.

Po Fotoworkshopu jsem se se svojí sestrou přesunuli do hlavního sálu abychom stihly Jenny Han. Nečekala jsem, že tam bude hlava na hlavě takže jsem Jenny skoro neviděla a ani neslyšela.:( Ale i tak to byl super zážitek na, který nezapomenu.

Sice jsem měla svůj plán jak stihnout spoustu věcí, ale pravda byla taková, že na to co jsem nechtěla jsem nakonec šla a na to co jsem chtěla jsem nějakým zázrakem přišla taky. 
Na rozhovor s úspěšnými českými i slovenskými book blogery jsem tedy také dorazila. Vyprávěli jak začínali, jak navázat spolupráce, jak psát recenze, jak svůj blog propagovat a tak dále. 

Dále jsem se moc těšila na Videoworkshop, který vedla všem knihomolům známá Markét ze Světa podle Marillee. Ta nám říkala jaké to je natáčet na booktube, co všechno to obnáší a jak bychom se my mohly stát booktubery. Ne že bych zrovna chtěla natáčet videa, ale Markét jsem moc chtěla vidět, a ukázalo se, že je to moc milá osoba.

Z workshopu jsme odcházeli dřív abychom si našli místa v Galerii 1 na Harry Potter 20 let. Tam některým vyvoleným (mezi ně se počítám i já :D) rozdávali mudlovské hůlky, které se s tou naší skutečnou nemůžou ani rovnat. Učili nás jak se bránit při kouzelnické souboji a jak bojovat. Nakonec jsme si vyplnily test pomocí kterého nás mohli rozřadit do koleje (tento rok je to samí mrzimor :D). 

Své zařazení jsem nestihla, protože jsem si se sestrou chtěla vyrobit svíčku od talentované @quackercandle_books. Její svíčky doma vážně potřebuje každý knihomol a nejen proto že má svíčky inspirované ACOMAFem :D. Bohužel vůbec to neprobíhalo tak jak jsem čekala. Nejdříve jsme museli vystát frontu a to trvalo tak tři čtvrtě hodiny, a řekněme si na rovinu, čekat takovouhle dobu v nevětratelné místnosti je peklo, doslova. Když na nás došla řada tak jsme si vyrobily oficiální Hombookovské svíčky a už mám v plánu objednat si další.

Svíčky jsme si nechaly zaschnout a teď mě čekala už jenom autogramiáda (svíčku jsem nestihla vyfotit ale brzo ji přidám na instagram: molli_mollii). Než mi došlo kde ta řada končí málem jsem sebou sekla. Nechala jsem si podepsat jen dvě knížky a než jsem vystála tu frontu sestra šla do Chillout zóny. Ve frontě jsem čekala asi hodinku a nakonec jsem se dočkala. Byl to neuvěřitelná zážitek potkat na vlastní očí světově známé a uznávané autory. 
Já si nechala podepsat Všem klukům, které jsem milovala od Jenny Han a Šepotání od A. G. Howard.Obě byly moc milé a s Jenny jsem se dokonce vyfotila (tato fotka poputuje za rámeček do mého pokoje), a Anita mě dokonce porovnávala s Allysou z obálky Šepotání :D






Své podpisy jsem měla takže byl čas jet domů. Než jsme opustili Meet Factory narazila jsem na Markét (Svět podle Marillee), ihned jsem k ni šla, prohodili jsme kus řeči, zjistila jsem, že při workshopu, který vedla, jsem byla její záchytný  bod :D Nakonec jsme se spolu vyfotili, byla opravdu moc milá a snad ji znovu někdy potkám.


Jediná věc, které mě mrzí je ta, že jsem nestihla Klárku (Klářiny Knihy) nebo Káju (carolineandherbooks) a spoustu dalších blogerů nebo bookstagramerů. :(

A jestli se mi na Humbooku líbilo? ANO! Užila jsem si to na 120%. Moc se těším na Svět knihy příští rok a další ročník Humbooku plného knihomolů, autorů, blogerů a bookstagramerů.