Knihomolský měsíc - červen

Knihomolský měsíc - červen

Oblíbený film

Červen byl plný skvělých filmů, které jsem viděla, ale jelikož jsem v květnu zapomněla zmínit Piráti z Karibiku a Salazarova pomsta, tak to zmíním tento měsíc. Já, má sestra s mamkou jsem fanoušky Pirátů z Karibiku tak bylo jasné, že na další díl zajdeme do kina. Nebyl sice tak dobrý jako první tři díly, ale zklamaná také  nejsem.



Výsledek obrázku pro piráti z karibiku: salazarova pomsta
Dál bych tu chtěla zmínit jeden skvělý animovaný seriál, který se jmenuje Čas na dobrodružství. Je opravdu vtipný nasměji se u toho opravdu hodně a to jeden díl má jen deset minut.

Výsledek obrázku pro adventure time

Oblíbená písnička

Kromě neustálého poslouchání písniček z La la landu jsem si tento měsíc oblíbila poslouchat písničky od Hillywood show. Jsou to písnišky podle známých seriálů a filmů jako jsou například Harry Potter, Pán prstenu, Doctor Who a Sherlock.

Související obrázek

Oblíbená kniha

A oblíbenou knihou se asi stává Everything Everything. I když jsem to četla v angličtině a nerozuměla jsem všemu, příběh se mi moc líbil.

Výsledek obrázku pro everything everything movie  cover