Knihomolský měsíc - červenec

Knihomolský měsíc - červenec

Oblíbený film

Ani si nepamatuji na co jsem koukala v červenci, ale jelikož jsem fanoušek seriálu The Walking Dead tak jsem se chtěla kouknout na spin off, který se jmenuje Far The Walking Dead. Je to úplně to samé akorát a jiné skupině, která se snaží přežít zombie apokalypsu (Ale normální The Walkinf Dead je lepší). Já zombie filmy miluji!

Související obrázek

Také si vzpomínám, že cestou z dovolení jsem s koukala na šestou sérii American Horror Story. Tento seriál jsem objevila minulí rok a hned jsem si ho zamilovala. Už se nemůžu dočkat na sedmou sérii.

Výsledek obrázku pro american horror roanoke

Oblíbená písnička

Pád a pořád do kola poslouchám písničky z La la landu, pořád mě to neopustilo, ale kromě toho jsem si oblíbila písničku, kterou už znám déle a to je I'm gonna be.

Výsledek obrázku pro am gonna be


Oblíbená kniha

V červenci jsem četla opravdu skvělé knihy, ale moje nejoblíbenější je Než jsem tě poznala. Brečela jsem jak u knížky tak u filmu. A když už u něčeho brečím tak je to opravdu dobrá knížka.

Výsledek obrázku pro než jsem tě poznala kniha