Červnové shrnutí a přírůstky

Červencové shrnutí a přírůstky

Ahoj, půlka prázdnin za námi což znamená, že můžeme začít mít deprese z blížícího začátku školního roku (NEEEE!). Nemůžu uvěřit jak červenec tak rychle utekl a zbývá nám JEN srpen.
Tento článek bude, jako každý měsíc, o knížkách, které jsem přečetla nebo si nakoupila. Za tento měsíc jsem přečetla sedm knížek, čtyři jsem si koupila, jednu jsem dostala a ještě k tomu jsem si pořídila dva komiksy 


První knížkou, kterou jsem dočítala ještě z předešlého měsíce, se stala Bez šance. Zajímavá dystopie které jsem ze začátku měla problém se začíst, ale pak už to šlo samo.

Knížku Fangirl od Rainbow Rowell jsem si sbou vzala do auta, když jsme jeli na dovolenou. Knížka se mi líbila a naprosto jsem se stotožnila s hlavni hrdinkou, Cath, která tak trochu trpí sociální fóbií. Ale ten konec byl až moc sladký.

Dál jsem přečetla docela známou a velice tlustou knížku a to Illuminae. Dystopická, Sci-fi knížka psaná v podobě mailů, různých složek a prostě je to něco jiného než na co je každý z nás zvyklí.

Než jsem tě poznala od Jojo Moyesové se stala oblíbenou knihou v měsíci červenec, vůbec mě nezklamala a film si myslím, že byl velice povedený, i když jsem si ho představovala trochu jinak.

Poslední knížkou, kterou jsem přečetla jsou Fantastická zvířata a kde je najít původní scénář. Film se mi moc líbil a knížka je opravdu psaná v podobě scénáře takže se četla velice rychle.


Vlastně jsem četla ještě jednu knížku. Což je Kouzelnický svět J. K. Rowlingové, filmová kouzla. Je to menší průvodce postav z Harryho Pottera a Fantastických zvířat. 





Teď tu mám jen knižní přírůstky. 
První tu mám dva komiksy, jeden z knihkupectví a druhý z Comic Pointu. Žádný komiks jsem ještě nečetla, tedy když nepočítám takové ty pro děti, a chtěla jsem je tedy vyzkoušet. Ale je mi opravdu líto, že jsem nikde nesehnala Spidermana.



Dál tu mám tu nejlepší knížku jakou jsem kdy viděla. A je to ilustrovaný Hobit! Knížku jsem četla asi před rokem a opravdu mě okouzlil. Nemůžu se dočkat až si ji přečtu znovu s ilustracemi skoro na každé stránce.




Pak tu mám Saruh J. Maas a její slavný Skleněný trůn, který jsem si rozhodla pořídit díky její knížce Dvůr trnů a růží. A samozřejmě můj vysněný Dvůr mlhy a hněvu, na tuhle knížku se moc těším, má být lepší než první díl a ten se mi líbil moc tak jsem moc zvědavá.
Ano, a moje doma vyrobená, tak trochu škaredá záložka Nočního dvora.





A poslední knížku jsem dostala od kamarádky k narozeninám se kterou si dopisuji až z Ameriky. Poslala mi Eleanor and Park, a doufám, že tomu budu alespoň trochu rozumět, když je to v angličtině.



Posldní tu mám moji druhou Funko Pop figurku, kterou jsem si pořídila také v Comic Pointu. Je to figurka Finna ze Star Wars: Síla se probouzí. Letos v prosinci KONEČNĚ vyjde další díl a nemůžu se dočkat. Bohužel čtyři měsíce je ještě dlouhá doba.