Knihomolský měsíc - Listopad

Knihomolský měsíc - Listopad

Oblíbený film

Konečně jsem se v listopadu dostala k druhé sérii Stranger Thing. Tenhle seriál naprosto miluju, a hrozně moc se těším na třetí sérii. Je to strašně vtipný sci-fi seriál a ty postavy jsou prostě skvělé. Především Steve, Eleven, Dustin a spousta dalších...


Oblíbená písnička

Začala jsem poslouchat Imagine Dragons a má, zatím, nejoblíbenější písnička od této skupiny bude určitě Time. Jejich písničky můžu poslouchat denně, ale jelikož je už Prosinec začínám poslouchat vánoční písničky. Ale na Imagine Dragons rozhodně nezanevřu.


Oblíbená kniha

Musím vybrat pouze jednu oblíbenou knížku?! ACH.. to bude těžké, ale po dlouhém bloumání a rozjímání vybírám Labyrint: Útěk. Knížka mě překvapila už jsem dokonce dočetla druhý díl a třetího se nemohu dočkat. A hlavně jsem si tam vybrala svého budoucího manžela: Newta (aach).

 <3

No comments:

Post a Comment