Květnové shrnutí a přírůstky

Květnové shrnutí a přírůstky

Ahoj, za tento měsíc jsem stihla přečíst, sama jsem se tomu divila, sedm knížek, které Vám ukážu v celém článku.


První jsem se nedočkavě vrhla na Dvůr trnů a růží, převyprávění Krásky a Zvířete a musím tedy říct, že originální příběh mám radši. Hlavní postavu Tamlina jsem si musela představovat jako Legolase jinak by mě asi hodně štval.

Dalšími třemi přečtenými knihami se stali Deníky malého poseroutky, všechny v angličtině.

Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti je další přečtenou knihou. O knížce už vím delší dobu, ale tím, že je nově i film tak jsem si ji musela přečíst.

Dalším knižním zklamáním je Řekni mi tři věci. Na kterou už si recenzi můžete přečíst.

A nakonec knížka, kterou vyzdvihuji až do nebes, Probuzení Simona Spiera. Řadí se mezi mé nejoblíbenější knížky a už se moc těším na film.

Pak už tu mám jen pár knižních přírůstků.

Jako první tu mám The Neverland Wars. Volné pokračování Petra Pana. Dostala jsem ji k svátku a poprvé jsme zkoušeli objednávat z Book Depository, opravdu skvělí knižní e-shop se spoustou knih a nejsou ani tak drahé.

A druhá a poslední knížka je Fangirl od Rainbow Rowell na kterou se neskutečně těším a šetřím si ji na léto až si ji budu moci vychutnat plnými doušky.

Poslední věc, kterou tu mám není žádná knížka, ale je to moje první Funko Pop figurka! A nemohla to být žádná jiná než postavička Newta Scamandra z Fantastických zvířat. Nelituji, že jsem si ji koupila a už mám vybráno spooustu dalších postaviček. Jako například: Kloboučník, Šklíba, Srdcová královna, Sirius Black, Golden Trio, Stormtrooper Finn, R2-D2, BB-8 a spooooooousta dalších!