Nejlepší knihy roku 2017

Nejlepší knihy roku 2017


S tímto článkem přicházím kapánek později a to proto že se mi jednoduše nějak nechtělo nic psát. (Kromě recenze, které stále není dodělaná, UPS). No, ale i tak je, konečně, tu a můžu se vrhnout na knížky které jsem si tenhle rok nejvíce užila.


Probuzení Simona Spiera

První knížka na kterou si vzpomenu je Probuzení Simona Spiera, asi nejlepší Young Adult knížka, kterou si chválí kde kdo, od náhodných lidí v knihkupectví po americké booktubery a bookstagramery. Ani já nejsem vyjímka a knížku si nemohu vynachválit. Se Simonem jsem se na konci konci knížky těžko loučila protože mi i za tak krátkou dobu přirostl k srdci. Takže pokud jste knížky nepřečetli v roce 2017 rozhodně ji dejte šanci a v tomto roce si ji pořiďte.


Fantastivká zvířata a kde je najít

Já jsem prostě musel do tohoto článku nějak zakompenzovat mou milovanou Rowlingovou. V roce 2017 jsem si sice znovu četla celou sérii Harry Potter, ale nechtěla jsem sem dávat knížky, které už jsem jednou četla. Čtení tohoto scénáře jsem si opravdu užila, psala jsem i článek kde tuto knihu jen a jen chválím takže vážně, ale vážně doporučuji.


Chlapec v pruhovaném pyžamu 

Takovéhle drama se u mě moc nenajde. Ale tahle opravdu kraťoučká knížka byla teda něco! Trošku mě i přesvědčila, že bych si mohla pořídit více takovýchto dramat protože ten čtvrthodinový pláč na konci za to tedy stál, a to u knížek snad ani moc nebrečím.


Skleněný trůn

Ach.. Má nejmilovanější Sarah J. Maas! Třetí díl byl sice lepší jak první, ale tímto začalo mé šílenství po celé této sérii. Moc se těším na další díly, ale přitom nechci konec příběhu. Po skončení jsem byla další týden stále se Cealenou a nemohla jsem se dočkat až si znovu do rukou vezmu další Saruh J. Maas a ponořím se do příběhu.


Dvůr mlhy a hněvu

Kdo by to byl čekal, že ano. Nejlepší jsem si nechala nakonec, a nejenom já považuji tuto knížku za skvostnou, úžasnou a tak dále, a tak dále. Hrozně moc jsem si tuhle knížku užila a naprosto jsem se do ní zamilovala, a těším se na anglický re-reading, který mě čeká v úžasným hardbacku, protože ten teda je! 


Takže toto jsou knížky na které budu určitě ráda vzpomínat a prosím víc takovýchto knih. Tak se mějte a čtěte!

No comments:

Post a Comment